El direutor y guionisa James Gunn, agora máximu responsable de les adautaciones a cine y televisión de los personaxes de DC, toma les riendes del caballu que paecía esbocáu y da un golpe na mesa anunciando la primer fase del gran proyeutu que tien ente manes, y que va dexavos ablucaos de toles coses que tán tresnando. ¿Cuáles? Vamos a ello empezando poles películes:
The Batman – Part II
El trés d’ochobre de 2025 van estrenar la segunda parte del Batman de Matt Reeves, que, como yá diba primero, va tar fuera de la continuidá oficial, asina como les películes del Joker de Todd Phillips.
Superman: Legacy
Una película nueva de Superman guionizada (y nun sabemos si dirixida) pol propiu James Gunn, que va presentar un actor nuevu nel papel anque yá adelantren que nun va ser una pelicula d’oríxenes. El propiu Gunn xubió apocayá a redes una portada del aclamáu cómic All-Star Superman, dando a entender que ta basándose pelo menos en parte nesta hestoria del personaxe. Espérase pa 2025.
Swamp Thing
Película d’horror sobre’l monstruu más famosu del Universu DC, y que yá tuvo dos películes nos años ochenta y una serie bien recién. La confirmación de que va allugase nel mesmu universu que la película de Superman apunta a un universu bien cohesionáu, sacantes les películes de Reeves y Phillips.
The Brave and the Bold
Mientres que’l Batman de Reeves ta fuera de continuidá, esti sí va compartir universu colos demás personaxes, presentándolu, como a Superman, nun puntu yá avanzáu de la hestoria. Y ye que nesta película vamos poder esfrutar, la primer vegada en carne y güesu, del desendolcu de la rellación ente’l Caballeru Escuru y el so fíu natural, Damian Wayne, tamién conocíu como’l quintu Robin. Ye de suponer, asina, que la hestoria va tar tamién basada na etapa nos cómics de Grant Morrison.
The Authority
Superequipu nun principiu de Wildstorm, sellu editorial que más tarde compró DC, y que consiste nuna versión especialmente polémica de la Lliga de la Xusticia, que nun tien mieu a cruciar delles llinies morales pa consiguir los sos oxetivos. Ente los sos miembros alcuéntrense Midnighter y Apollo, unes versiones más macarres de Batman y Superman qu’amás cuenten cola diferencia de que son pareya.
Supergirl: Woman of Tomorrow
La prima de Superman yá goció de película (nel universu del Superman de Christopher Reeve) y de serie de televisión (nel llamáu “arrowversu”), pero prometen una versión distinta pa esta, que, como’l mesmu títulu indica, ta basada na recién serie curtia de Tom King y Bilquis Evely. Amás, prometen que va salir nella Krypto, el Superperru.
Y mientres qu’esto ye lo que preparen pal cine, tampoco son poques les coses pa televisión.
Booster Gold
El superhéroe farrucu veníu del futuru, que yá pudimos ver asomar per Legends of Tomorrow primero de que terminaren cola serie, va protagonizar una propia. Sicasí, esti borrón y cuenta nueva que tán faciendo pinta a que tamién equí van empezar de cero, y cuenten que va centrase nel síndrome del impostor que sufre’l personaxe (que namás tien poderes en tanto qu’usa un traxe del sieglu XXV).
Amanda
Serie sobre Amanda Waller, la xefa del Escuadrón Suicida, y que tien tola pinta de ser una pondera de Peacemaker, la serie pela qu’entró Gunn al universu DC y na que sal el personaxe interpretáu de nueves por Viola Davis. D’ella sabemos que va salir primero de la película de Superman, y que Viola Davis va repetir papel.
Lanterns
Serie (yá anunciada d’enantes) sobre’l cuerpu de policía espacial de los Green Lanterns, con dos de los más conocíos, Hal Jordan y John Stewart, como protagonistes. El tonu policiacu paez que va ser bultable, pos Gunn compara la serie con True Detective.
Paradise Lost
Serie de televisión que va sirvir pa cuntar los raigaños de Wonder Woman, pos va tratar sobre les amazones de Temiscira primero del ñacimientu de Diana. Compárenla n’estilu con Game of Thrones.
Creature Commandos
Serie d’animación guionizada por James Gunn na que’l Monstruu de Frankenstein, un vampiru, un home-llobu y una gorgona formen un comandu que s’enfrenta a los nazis na Segunda Guerra Mundial. Sí, dicímoslo en sero.