El revuelu nes redes, provocáu pol fin de la política de Netflix de nun permitir más el compartir cuenta, paez que ta afeutando daveres a la plataforma de streaming, pos a los pocos díes d’aplicalo empezó a anunciar descuentos. En munchos países latinoamericanos (Bolivia, Cuba, Ecuador, Guatemala, Hondures, Nicaragua, Panamá, Paraguái, República Dominicana y Venezuela) reduxeron los precios a porcentaxes cercanos a nada menos que’l cincuenta por cientu. N’España, onde se calcula que más del sesenta por cientu de los usuarios compartíen cuenta, el contentu tampoco nun ye mui grande, y pue atopase en redes abonda xente anunciando que se ta dando de baxa. Y ye qu’esto ye, en munchos casos, la gota que pina, porque yá había quexes pola facilidá cola que la canal quita series magar qu’entren nos primeros puestos del top d’espectadores (les polémiques más nueves son con nun siguir 1899 o Warrior Nun).

Y ye que, dempués de que la canal consiguiera que muncha xente vea la descarga de conteníu pirata como daqué propio de tiempos pasaos, anguaño, col espoxigamientu tremendu que ta habiendo de canales distintes, la cosa vuelve a dase la vuelta. Cola suma de tolos precios si quies tar al tantu de too, y unos cambeos de polítiques como estos siempre tuvo nos términos del contratu, pero la propia Netflix facía bromes en redes que daben a entender que nun había problema con compartir les cuentes), pagar por ver conteníu al que, con un poco d’esfuerciu, se tien de baldre, nun ye demasiao atrayible. A lo que se sumen delles chapuces na aplicación del métodu nuevu de control, porque hai a quien la canal-y ta pidiendo verificación pensando que ta n’otra ciudá.

Coles milenta canales de streaming que tán surdiendo, la piratería aumentó más d’un ventidós por cientu en 2022, y queda por ver cuánto lo va facer esti. Cosa que choca colos estudios realizaos na segunda metá de los años diez, cuando paecia tar reduciéndose en cada país según aportaba Netflix.

Hai plataformes que siguen creciendo a gran velocidá, Amazon ta yá cerca de pillar a Netflix. Pero tamién tán Disney +, Amazon, HBO Max, Apple TV, Filmin… por nomar namás unes poques. La selmana qu’entra llega SkyShowtime, con un catálogu bien potente que-y va permitir competir coles más grandes, y un preciu mui axustáu. ¿Cuántes plataformes pue aguantar el mercáu? Yá tán anunciando soscripciones a menor costu col pagu, empara, de tener de ver anuncios pel mediu, conque la manera nueva de ver televisión, que pretendía y profetizaba acabar cola antigua, empieza a paecese demasiao a ella.

Leave a Reply

La to direición de corréu nun va espublizase. Los campos riquíos márquense con *